Wysokość opłat za studia w roku akademickim 2024/2025
Zasady płatności za usługi edukacyjne świadczone w WUM na rok akademicki 2024/2025
Zarządzenie Rektora nr 239/2024
Wysokość opłat za studia w roku akademickim 2023/2024
Prosimy o zapoznanie się z Zarządzeniem Rektora nr 182/2023 z dnia 11 września 2023 r. w sprawie zasad płatności za usługi edukacyjne świadczone w Warsawskim Uniwersytecie Medycznym.
STUDIA NIESTACJONARNE II STOPNIA KIERUNEK ZDROWIE PUBLICZNE - Zarządzenie Rektora nr 118/2023 z 16 maja 2023 r. zmieniające zarządzenie w sprawie opłat za przeprowadzenie rekrutacji na studia prowadzone w języku polskim na rok akademicki 2023/2024 oraz opłat za usługi edukacyjne dla studentów rozpoczynających studia w języku polskim w roku 2023/2024.
Wysokość opłat za studia w roku akademickim 2022/2023
Prosimy o zapoznanie się z Zarządzeniem nr 117/2022 Rektora WUM z dnia 1 czerwca 2022 r. w sprawie zasad płatności za usługi edukacyjne świadczone w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz Zarządzeniem nr 75/2022 Rektora w sprawie opłat za usługi edukacyjne oraz zasady płatności za usługi edukacyjne WUM z dnia 16 marca 2022 r.
oraz załącznikami do niniejszego Zarządzenia
Załącznik nr 1 - Wniosek o rozłożenie opłat na raty
Załącznik nr 2 - Wniosek o częściowe zwolnienie z opłaty
Załącznik nr 3 - Wniosek o zwrot opłaty
Wysokość opłat za studia w roku akademickim 2021/2022
Prosimy o zapoznanie się z Zarządzeniem nr 298/2020 Rektora w sprawie opłat za usługi edukacyjne oraz zasady płatności za usługi edukacyjne WUM z dnia 30 XII 2020 r.
oraz załącznikami do niniejszego Zarządzenia
Załącznik nr 5 - Wniosek o rozłożenie opłat na raty
Załącznik nr 6 - Wniosek o zwolnienie z opłaty
Załącznik nr 7 - Wniosek o zwrot opłaty
Wysokość opłat za studia w roku akademickim 2020/2021
Załącznik - Opłaty za usługi edukacyjne dla studentów oraz zasady płatności za usługi edukacyjne świadczone przez Warszawski Uniwersytet Medyczny
Załącznik nr 1 - Opłaty za usługi edukacyjne związane z kształceniem studentów na studiach niestacjonarnych w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
Załącznik nr 3 - Opłaty za usługi edukacyjne związane z kształceniem cudzoziemców w języku polskim na studiach stacjonarnych w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
Załącznik nr 4 - Opłaty roczne stanowiące podstawę do wyliczenia opłaty za powtarzanie zajęć na studiach stacjonarnych w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym z powodu niezadowalających wyników w nauce
Załącznik nr 5 - Wniosek o rozłożenie opłat na raty - WZÓR
Załącznik nr 6 - Wniosek o zwolnienie z opłaty - WZÓR
UWAGA!
Studenci I roku studiów na Wydziale Nauk o Zdrowiu WUM dokonują opłat za legitymację studencką w kwocie 22 zł na indywidualne konto bankowe, do którego dostęp jest poprzez Wirtualny Dziekanat.
Zasady płatności za usługi edukacyjne świadczone przez Warszawski Uniwersytet Medyczny
Zarządzenie nr 70/2019, PDF, 91 KB
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Rektora nr 70/2019 z dnia 25.06.2019 r.
Opłaty za studia dla studentów rozpoczynających studia w r.a. 2019/2020
Załącznik nr 4 do Zarządzenia Rektora nr 70 /2019, PDF, 159 KB
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją na temat opłat za wydanie oraz za uwierzytelnianie dokumentów, zawartą w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów: https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20180001861/O/D20181861.pdf
Opłaty za wydanie oraz za uwierzytelnianie dokumentów
§ 36. 1. Opłaty wynoszą:
1) 4 zł – za wydanie indeksu; (nie obowiązuje na WUM w związku z wprowadzeniem legitymacji elektronicznej)
2) 20 zł:
a) za wydanie odpisu innego niż wydany na podstawie art. 77 ust. 2 ustawy:
– dyplomu ukończenia studiów w języku obcym,
– suplementu do dyplomu w języku obcym
b) za wydanie duplikatu:
– dyplomu ukończenia studiów
– suplementu do dyplomu;
3) 22 zł – za wydanie legitymacji studenckiej;
4) 26 zł – za uwierzytelnienie dokumentów, o których mowa w art. 78 ust. 1 ustawy, przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą.
2. Za wydanie duplikatu legitymacji lub indeksu pobiera się opłatę o połowę wyższą od opłaty za wydanie oryginału.
§ 37. 1. Opłaty, o których mowa w § 36 ust. 1 pkt 1–3 oraz ust. 2, wnosi się na rachunek bankowy uczelni lub w miejscu wyznaczonym przez rektora.
2. Opłatę, o której mowa w § 36 ust. 1 pkt 4, wnosi się odpowiednio:
1) na rachunek bankowy Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej – w przypadku uwierzytelnienia dokumentu przez dyrektora Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej;
2) na rachunek bankowy uczelni albo w miejscu wyznaczonym przez rektora – w przypadku uwierzytelnienia dokumentu przez uczelnię.
źródło: rozdział 9, Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów
Prosimy również o zapoznanie się z USTAWĄ z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce:
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20180001668
ZASADY WYSTAWIANIA FAKTUR VAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE:
Faktura VAT wystawiana jest nie później niż 7 dni od dnia, w którym otrzymano część lub całość należności od nabywcy usługi, na wniosek studenta.
Po upływie tego terminu wystawianie faktury VAT nie będzie możliwe.
Studenci, za których czesne opłaca firma/instytucja zobowiązani są poinformować o tym Dziekanat oraz podać dane firmy zgodnie z załączonym poniżej wnioskiem.
[Wniosek o wystawienie faktury VAT]
Osoba odpowiedzialna za wystawianie faktur:
Marzena Maas, pokój nr 2.26, CSR
tel. / fax (0-22) 57 20 504