STAŻ DLA STUDENTÓW ZDROWIA PUBLICZNEGO

Szanowni Państwo,

Poniżej przekazujemy ogłoszenie Ambasady USA dotyczące stażu oferowanego przez tę placówkę dyplomatyczną.

"Studenci!

Ambasada USA potrzebuje komunikatywnych, otwartych na nowe wyzwania i ciekawych świata osób, które dołączą do naszego zespołu.  Chcielibyśmy, abyś miał/a głowę na karku, znał/a dobrze j.angielski, miał/a podstawową wiedzę o tym co w polityce piszczy, kojarzył/a kto jest kim. Nie musisz posiadać doświadczenia w dyplomacji ani administracji rządowej.

 

Do Twoich obowiązków będzie należało wsparcie działów Protokołu i Public Affairs. Gwarantujemy, że nauczysz się od nas bardzo dużo, będziesz miał/a zróżnicowane i ciekawe zadania, zajrzysz za kulisy wydarzeń organizowanych przez ambasadę, otrzesz się o świat kultury i wielkiej polityki, spędzisz przyjemnie czas w naszym biurze w Alejach Ujazdowskich. Ponadto nasz staż będzie się pięknie prezentował w Twoim CV. Będziesz mieć wspaniałą okazję zdobycia doświadczenia w dyplomacji w amerykańskiej placówce rządowej. Kawę i herbatę parzymy sobie sami.

 

Staż w wymiarze 20 godzin tygodniowo potrwa 4 miesiące. Godziny i dni ustalamy indywidualnie w zależności od dostępności czasowej studenta/studentki. Staże rozpoczną się w następujących miesiącach:

 

First term: to start February 1, 2018 or March 1, 2018

Second term: to start June 1, 2018 or July 1, 2018

Third term: to start October 1, 2018 or November 1, 2018

 

Oto jak wspominają nas poprzedni stażyści:

„W ambasadzie ciągle coś się dzieje, nie ma czasu na nudę czy kserowanie dokumentów"

„Podczas stażu udoskonaliłam swoje umiejętności organizacji, zarządzania oraz poznałam wspaniałych ludzi i zdobyłam cenne kontakty"

„Najlepiej wspominam ludzi, z którymi miałam przyjemność pracować. Od pierwszego dnia wszyscy traktowali mnie jak równego członka zespołu, a z zespołem polskich i amerykańskich stażystów nadal jestem w stałym kontakcie"

 

Czekamy na zgłoszenia do 25 stycznia 2018r. na adres: PSIPWarsaw@state.gov

 

Więcej informacji, formularz i szczegóły rekrutacji tutaj:  https://goo.gl/JEH1od"